søndag den 14. februar 2010

om vinteren


i dag har jeg ikke lavet andet end at ligge i min store seng på mit værelse, hørt the xx på repeat og småsovet. og jeg er ikke engang syg, jeg har bare haft en hård weekend, efter min egen mening..
vi har vinterferie på akademiet, og jeg trænger også til en kæmpe pause fra hverdagens slid og slæb - 2.g er hårdt! jeg drømmer om at være ude at rejse, drikke en masse cocktails på flotte barer og se på en masse tøj i kæmpe butikker fra store modehuse. nej ikke bare se på, have muligheden for at eje det. jeg overvejer rent faktisk at begynde at spille lotto eller sådan noget, held er vist min eneste vej frem..

grundet min virkelig stenede tilværelse får I intet nyt billede, men derimod et (meget) gammelt og enormt smukt billede af signe og mig. enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar